loading...
iransky
ehsan بازدید : 1 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

VirtualBox 4.2.16-86992 ابزاری است که امکان اجرای چند سیستم عامل مجازی را در یک سیستم عامل فراهم می کند. برای مثال امکان اجرای لینوکس را در ویندوز فراهم می کند بدون این که لازم باشد سیستم ریست شود و یا منوی خاصی برای نوع فرمت بندی هارد تعریف شود.این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار ساده ای نیز بهره می برد حجم متناسب تری نسبت به نرم افزارهای مشابه دارد. VirtualBox نیز تقریبا از تمامی سیستم عامل ها پشتیبانی می کند. Windows, Linux, Macintosh , DOS و بقیه انواع سیستم عامل ها به طور کامل در این ابزار پشتیبانی خواهند شد. نکته جالب در مورد این نرم افزار که حتی قادر است تا ویندوز 7 را هم پشتیبانی کند تا کاربران بتوانند به راحتی ابتدا آن را به صورت مجازی آمایش کنند .به راحتی می توان تمامی اجزای سخت افزاری را برای استفاده از این نرم افزار برای سیستم عامل ها محدود و تنظیم نمود. ضمن این که می توان بخشی از هارد دیسک را به صورت مجازی برای سیستم عامل ها با فرمت خاصی در نظر گرفت در حالی که به اصل فضا هیچ خدشه ای وارد نمی شود.

soft98

ehsan بازدید : 6 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود Viber - وایبر، نرم افزار موبایل برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان

 

(92/3/29) تغییرات:

به روز شدن نسخه های اندروید و iOS

 Viber یا وایبر نرم افزار گوشی های تلفن همراه است که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هر کاربر وایبر، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. همه ویژگی های وایبر 100 ٪ رایگان و انجام هر گونه کار اضافی "در برنامه" نیاز به خرید ندارند.


فقط کافی است که گوشی شما از طریق WiFi یا 3G به اینترنت متصل باشد، پس از اجرا، نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی دوستان شما که از این نرم افزار استفاده می کنند را شناسایی کرده و آماده برقراری ارتباط با آنها می شود. این برنامه احتیاج به نام کاربری و رمزعبور ندارد و از طریق شماره تلفن موبایل، ارتباط را برقراری می کند. فقط کافی است که شماره تلفن شخصی که از این نرم افزار را در گوشی خود دارد گرفته و با او صحبت کنید. لازم به ذکر است که برای برقراری ارتباط، این نرم افزار باید روی گوشی همیشه درحال اجرا باشد.

ویژگی های برنامه Viber عبارت است از:
- بدون هزینه های پنهان
- بدون هزینه های بین المللی
- کاملاً رایگان و بدون آگهی
- بدون نام کاربری، کلمه عبور و یا ثبت نام
- بدون احتیاج به ساخت مجدد لیست دوستان
- اعلام تماس ناموفق
- کیفیت خوب صدا

ehsan بازدید : 5 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود Skype v6.6.0.106 - نرم افزار اسکایپ، تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت

Skype نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.

 

ehsan بازدید : 25 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

 

نسخه جدید نرم افزار امنیتی ESET ، یعنی ESET Smart Security 6.0.3 منتشر شد!

 

پکیج کامل نرم افزار امنیتی ESET Smart Security ، در واقع شامل آنتی ویروس Nod32 به علاوه مجموعه ای از ابزارهای امنیت اینترنت است.

 

به همین دلیل کاربرانی که فقط مایل به نصب آنتی ویروس هستند، میتوانند از آنتی ویروس نود 32 استفاده کنند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از این وبلاگ رضایت داشتید آیا؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 60
  • بازدید کلی : 1,001