loading...
iransky
ehsan بازدید : 1 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

یه ضرب المثل چینی هم داشم که افتاد شکست متاسفاته این که بعضی وقتا با خودم تو خونه حرف میزنم خیلى عجیب نیست ! ولى اینکه گاهى وسطاش میخندم زیاده رویه دیگه نه ؟ آیا میدانستید تعداد زوج یا فرد بودن آدمهای کره ی زمین به من بستگی داره ؟ بعضی آهنگها به درد این میخورن کهبریزی توی فلشت و توی ماشین همش ردشون کنی تا برسی به آهنگ مورد علاقت ! اینایی که از مطالب پارسی اسکای استفادهمیکنن ولی نظر نمیدن . . . . . . اینارو اذیت نکنین ، مثلا با کلاسن یکی از مشکلات دوران تحصیل اینه که وقتی گرسنت میشه نمیتونی درس بخونی وقتی هم که سیر میشی نمیتونی درس بخونی ! ولی مشکل اصلی تر اینه که حد وسط نداره ، یا گرسنه ای یا سیر ! ﭘﯿﺮﺯﻧﻪ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺩﺍﺭﻭﺧﻮﻧﻪ ﮔﻔﺖ ﻧﻨﻪ ﺟﻮﻥ ﻟﮑﻪ ﺑﺮ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺍﺭﯾﻦ ؟ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﺎ ﮐﻠﯽ ﻋﻔﺎﺩﻩ ﮔﻔﺖ ﻧﻪ ﻣﺎﺩﺭ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ , ﭘﯿﺮﺯﻥ ﻫﻢ ﺧﻮﻧﺴﺮﺩ ﮔﻔﺖ ﺧﻮﺏ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮐﻪ ﻧﺪﺍﺭﯾﻦ ﺍﮔﻪ ﺩﺍﺷﺘﯿﻦ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺍﻏﻮﻧﺖ ﻣﯿﺰﺩﯼ . . . ﯾﻌﻨﯽ ﺩﺍﺭﻭﺧﻮﻧﻪ ﺭﻓﺖ ﺗﻮ ﻫﻮﺍ ! سعی کنین خودتون باشین و اگه اینی که الان هستین خودتونه ،سعی کنین خودتون نباشین ! به مجرد خونه اجاره نمی دن ! به مجرد مسکن مهر نمی فروشن ! به مجرد وام ازدواج نمی دن ! یه دفه به مجرد زن هم ندید هم خیال خودتونو راحت کنید هم خیال ما ! ﺍﺯ ﻫﻤﯿﻦ ﺗﺮﯾﺒﻮﻥ ﻣﯿﺨواﻡ ﺑﻪ ﻣﺪﯾﺮ ﻣﺴﺌﻮﻝ ﺩﻫﮑﺪﻩ ﺁﺑﯽ ﭘﺎﺭﺱ ﺳﻼﻡ ﻭ ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﯿﺪﯼ ﻋﺮﺽ ﮐﻨﻢ ﻭ ﺑﮕﻢ : ﺩﺍﺩﺍﺵ ﺍﺻﻦ ﻣﻦ ﺷﻨﺎ ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ !! ﺧﺴﺘﻢ ﮐﺮﺩﯼ با این پشتکارت تو خونه شما هم کاربرد توری پنجره اینه که نذاره پشه ها از خونه برن بیرون ؟ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﻣﺎﺭﻭ ﺷﺒﯿﻪ ﻗﺮﻗﺮﻩ ﻣﯿﺒﯿﻨﻦ |: ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﺑﺎﻣﺎ ﺑﺎﺷﻦ ﮐﻪ ﭘﺮﭼﻤﺸﻮﻥ ﺑﺮﻩ ﺑﺎﻻ ! به درجه ای از عرفان رسیدم که قبل از اینکه اس ام اسرو باز کنم می دونم ایرانسله ﺍﯾﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﺒﺮﯾﮏ ﺗﻮﻟﺪ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻦ HBD , ﺍﯾﻨﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺁﺩﻣﺎﯾﻪ ﻣﻬﻤﯽ ﻫﺴﺘﻦ , ﺧﯿﻠﯽ ﻭﻗﺘﺸﻮﻥ ﮐﻤﻪ ! ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺮﻥ ﺟﻮﻥ ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮﻭ ﻫﻤﺰﻣﺎﻥ ﻧﺠﺎﺕ ﺑﺪﻥ خدایا به ما که مخاطب خاص ندادی حداقل رفقامون که دارن ازشون بگیر جیگر ما رو خنک کن ! یکی از پیچیده ترین آدرس دادنا ؛ دادن آدرس به کسیه که داره پشتتو میخارونه هست به بعضیا باید گفت : عزیزم تو از شعورت استفاده کن اگه تموم شد من بازم برات میخرم ! بعضیا هم هستن اینقد ماهن که میخوای هی نگاشون کنی ! چیه ؟! چرا زل زدی به من ؟ زنگ زدم مدرسان شریف ! گفت : بله ، بفرمایید گفتم : مدرسان شریف ! گفت : بله درسته ، امرتونو بگید ؟! گفتم : مدرسان شریف گفت : مسخره کردین ؟ گفتم : مدرسان شریف ! گفت : دیگه مزاحم نشید ! گفتم : مدرسان شریف ! حقشونه نامرداااااااا یکم بفهمن ما چی میکشیم ! والااااا زمانی به جواب تمام سوال های زندگیم رسیدم که سوال ها عوض شده بود یعنی ﻣﻮﻧﺪﻡ ﭼﯽ ﺑﮕﻢ یه ﻣﺰﺍﺣﻢ ﺗﻠﻔﻨﯽ ﺩﺍﺭﻡ , ﻫﯽ ﺯﻧﮓ ﻣﯽ ﺯﻧﻪ ﻣﻦ ﻓﺤﺸﺶ ﻣﯽ ﺩﻡ . . . ﺳﺮﯼ ِ ﺁﺧﺮ ﮐﻪ ﻓﺤﺸﺶ ﺩﺍﺩﻡ ، پیامکﺯﺩه ! ﮐﺎﺭﯼ ﻧﮑﻦ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺯﻧﮓ ﻧﺰﻧﻤﺎﺍ ! انسان کلاً موجودیه که وقتی خرش از پل بگذره همه چی یادش میره ! اونی هم که اینو قبول نداره خرش هنوز روی پله !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از این وبلاگ رضایت داشتید آیا؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 69
  • بازدید کلی : 1,010